صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

فرماندار دماوند تأکید کرد

لزوم بسترسازی برای حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن

فرماندار شهرستان دماوند بر لزوم بسترسازی مسئولان این شهرستان برای حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن تأکید کرد.
ناصر محمودی‌فرد در گفت‌وگو با اشاره به برگزاری نشست هماهنگی ستاد دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی شهرستان دماوند گفت: دهه مبارک فجر امسال با پیروزی چشم‌گیر جمهوری اسلامی ایران در صحنه بین‌المللی تقارن پیدا کرده است.
وی با بیان اینکه پیروزی در صحنه‌های بین‌المللی با پشتیبانی رهبر معظم انقلاب و تلاش‌های دولت و تیم دیپلماسی محقق شد، افزود: با ظلم و فشاری که 12 سال بر کشور به وجود آمده بود، توانستیم آن را با رهنمودهای مقام معظم رهبری، تلاش همه مسئولان و مقاومت مردم مقابل دشمنان خارجی پشت سر بگذاریم.
فرماندار شهرستان دماوند با اشاره به اینکه موفقیت در عرصه بین‌الملل و شکستن حصار تحریم‌ها، با فضای بسیار خوب دیپلماسی به نتیجه رسید، گفت: امیدواریم نتایج این پیروزی موجب رفاه کشور شود و بتواند آنچه لایق ملت است را رقم بزند.
محمودی‌فرد تاکید کرد: دهه مبارک فجر و موفقیت در عرصه بین‌المللی مصادف با انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری می‌تواند شور خوبی به جامعه بدهد که شاهد مشارکت حداکثری در انتخاباتی سالم و به دور از هرگونه ابهام باشیم.
وی ادامه داد: وظیفه داریم تا بستری را فراهم کنیم تا مردم بتوانند هم حضور پرشور و حداکثری را در انتخابات هفتم اسفندماه داشته باشند و هم در راهپیمایی 22 بهمن که دستاورد خودشان بوده است، پرشورتر از سال‌های گذشته شرکت کنند.
فرماندار شهرستان دماوند ابراز امیدواری کرد که تمام این موفقیت‌ها بتواند موقعیتی را ایجاد کند تا موجب سربلندی کشورمان شود و گفت: مطمئناً حضور مستدام ملت در عرصه‌های مختلف بسیار حائز اهمیت بوده است.
محمودی‌فرد ادامه داد: آنچه باعث بقای کشور شده، حضور پرشور و همیشگی مردم در عرصه‌های گوناگون بوده است که مسئولان وظیفه دارند تا این حضور را گسترده‌تر کنند.
وی با بیان اینکه امسال نیز فضای خوبی برای حضور پرشور مردم در عرصه‌ها وجود دارد، افزود: باید تلاش کنیم تا راهپیمایی 22 بهمن و مراسم جشن دهه مبارک فجر به خوبی برگزار شود و با یادآوری خاطرات مبارزه مردم علیه نظام شاهنشاهی، نسل جدید را نسبت به وضع خفقان، فشار و ترس در آن زمان آگاه سازیم.
فرماندار شهرستان دماوند تصریح کرد: پیروزی انقلاب اسلامی تبدیل به فجری شد که اکنون شاهد پویایی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با رهبری‌های مدبرانه امام راحل و مقام معظم رهبری در تمام صحنه‌ها هستیم.