صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

محمدحسینی، مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری قزوین خبر داد؛

جابه‌جایی بیش از یک میلیون مسافر از پایانه‌های مسافربری شهرداری قزوین

علی محمدحسینی، مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قزوین گفت: یک میلیون و 347هزار و 158مسافر از پایانه‌های مسافربری شهرداری قزوین در 9ماه اول سال جاری جابجا شدند.محمدحسینی افزود: از پایانه‌ مسافری غرب 235 هزار و 918 مسافر و از پایانه مسافری آزادگان یک میلیون و 111 هزار و 240 مسافر جابجا شده است.
مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قزوین گفت: در این مدت‌ اتوبوس‌های مسافربری برون شهری 82.01 درصد، خودروهای سواری مسافربری بین شهری 11/16 درصد و مینی بوس 6.81 درصد سهم جابجایی مسافران را در این مدت داشتند. 
 وی تصریح کرد: بیشترین تقاضای سفر در این مدت مربوط به شهرهای تهران، مشهد و شهرهای شمال کشور بوده است.مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قزوین با اشاره به وجود امکانات مختلف رفاهی در پایانه‌های مسافری از جمله اتاق مادر و کودک،سرویس بهداشتی، سالن انتظار و مجموعه غرفه‌های تجاری که محصولات و کالاهای موردنیاز مسافران را در پایانه‌ها ارائه می‌کنند، گفت: پایانه‌های مسافربری قزوین با امکانات و تجهیزات خود خدمات مطلوبی را به مسافران ارائه می‌کنند.
این مسئول گفت: همه تلاش کسانی که در پایانه‌ها انجام وظیفه می‌کنند این است که شرایط مناسبی را برای شهروندان مسافر فراهم کنند تا هیچ نگرانی برای سفر نداشته باشند.