صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

مدیر بازرسی و نظارت اتاق اصناف ایران گفت:

میوه‌فروشی‌ها ازرکورددارن تخلفات صنفی

مدیر بازرسی و نظارت اتاق اصناف ایران گفت: در آبان ماه سال‌جاری واحدهای صنفی عرضه‌کننده میوه و مرکبات و نیز مشاورین املاک بیشترین تخلفات صنفی را مرتکب شده‌اند.
امرالهی  با اشاره به 356 هزار و 512 مورد بازرسی از واحدهای صنفی سراسر کشور گفت: از این تعداد بازرسی 19 هزار و 192 فقره پرونده با برآورد جریمه پیشنهادی به ارزش 41 میلیارد و 52 میلیون و 397 هزار و 173 ریال تشکیل شده است.
 
وی افزود: در این ماه 11 هزار و 197 فقره شکایت به واحدهای بازرسی اصناف اعلام شده که از این تعداد 61 درصد این شکایات مربوط به بخش کالا و 39 درصد آن مربوط به بخش خدمات بوده است.
 
به گزارش باشگاه خبرنگاران امرالهی با اشاره به اینکه از مجموع شکایات دریافتی 57 درصد به صورت حضوری، 24 درصد به صورت تلفنی و 19 درصد به صورت کتبی به واحدهای بازرسی ارجاع داده شده است، اظهار کرد: در آبان ماه سال 94 واحدهای صنفی میوه و مرکبات، نانوایی‌ها، واحدهای صنفی عرضه‌کننده کالاهای پروتئینی به ویژه گوشت و مرغ جایگاه‌های اول تا سوم را در بخش تخلفات صنفی به خود اختصاص داده‌اند.
 
به گفته مدیر بازرسی و نظارت اتاق اصناف ایران مشاورین املاک و آرایشگران نیز جزء پرتخلف‌ترین واحدهای صنفی در بخش خدمات در آبان ماه سال‌جاری بوده‌اند.