صفحه اصلی / فرهنگی / کتاب و رسانه / فرهنگ و هنر حوزه ای قابل اتکا برای ایجاد اشتغال است
فرهنگ و هنر حوزه ای قابل اتکا برای ایجاد اشتغال است

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:

فرهنگ و هنر حوزه ای قابل اتکا برای ایجاد اشتغال است

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت که اگر به دنبال سرمایه گذاری با هدف ایجاد شغل های پایدار و زود بازده هستیم، می توان به فرهنگ و هنر به عنوان یک حوزه قابل اتکا برای اشتغال تکیه کرد.

به گزارش کسب و کار نیوز، سید عباس صالحی عصر پنجشنبه در دیدار با اصحاب فرهنگ و هنر شهرستان های فردیس و کرج در تالار سیروس صابر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز، با تاکید بر اینکه فرهنگ و هنر از چند جنبه می تواند به کمک توسعه استان بیاید، گفت: فرهنگ و هنر در مقابله با آسیب های اجتماعی و ایجاد اشتغال برای اصحاب فرهنگ و هنر به عنوان حوزه پیشران، می تواند به کمک توسعه و پیشرفت هر چه بیشتر کشور بیاید.
وی ادامه داد: برای کاهش آسیب های اجتماعی نظیر نرخ بالای طلاق، اصحاب فرهنگ و هنر باید پای کار بیایند و در این راه در کنار سایر دستگاه ها عمل کنند.
صالحی ادامه داد: برای توسعه نباید به آب باریکه دولت اکتفا کرد، بلکه باید زمینه سازی و فرصت سازی کرده و در همه رشته های فرهنگی و هنری زمینه های ارتقا را افزایش داد.
وی با اشاره به ظرفیت های استان البرز نیز گفت: این استان دارای ظرفیت های بسیاری است و به همین منظور به دنبال این هستیم تا در ماه های آینده ۹ سالن به سالن های سینما در کرج اضافه کنیم.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: اینکه در ۲ سال آینده ۲۴ سالن سینما به ظرفیت های استان افزوده می شود، نشان از ظرفیت های بالای این استان دارد و باید به دنبال ارتقای زیر ساخت های فرهنگی و هنری این استان مستعد باشیم.
استاندار البرز نیز در این نشست، گفت: دغدغه های اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه در بحث زیر ساخت ها را می دانیم و بی مهرهایی در حق آنها صورت گرفته که به دنبال این هستیم تا این مسایل را حل کنیم.
محمد علی نجفی افزود: امکانات کشور محدود است و به دلیل نبود زیرساخت ها بخشی از ظرفیت هایمان به استان تهران می روند، اما با همین نبود زیرساخت ها و امکانات می خواهیم تا از این ظرفیت های موجود در استان به خوبی بهره بگیریم.
۷۴۱۴/۱۵۳۵

همچنین مطالعه کنید:

یک ایرانی رکورد جهانی طولانی ترین مستند ویدیویی از مسیر زندگی را ثبت کرد

احمدرضا شجاعی در این نشست خبری از ۲۰ سال سابقه مداوم فعالیت های خود و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.